Perspectief tekenlessen

Perspectief tekenlessen is heel belangrijk om mooie tekeningen te maken. Zodra je weet hoe je moet schaduwen krijg je meer diepte in de tekening. Wat je ook tekent of schildert. Als je bijvoorbeeld ‘de kom’ kunt tekenen. Dan kun je ook een narcis tekenen. In de basis van de narcis zit namelijk ‘de kom’. Een landschap gaat altijd volgens vaste regels. Als je een landschap tekent kijk je naar de ‘lijnen’. Als je die eerst neerzet, hoef je daarna alleen nog maar in te kleuren.

Je koopt een les voor slechts € 24,95 incl. BTW. Klik op de “Bestel hier” knop om een gratis Tekenschool Club account aan te maken of als je al een Tekenschool Club account hebt naar je account te gaan. Je kunt daarna het lespakket van je keuze aanschaffen. Na aanschaf heb je direct toegang tot de videolessen in je Tekenschool Club omgeving. Dit zijn de perspectief tekenlessen:

Potten en pannen tekenen.

Je gaat leren goed te schaduwen en diepte tekenen.

Benodigde materialen: Tekenpapier, potlood of houtskool, gum en voor houtskool kneed gum.

De Kloof tekenen.

Hoe maak je diepte in de tekening zodat het lijkt alsof je in de kloof kijkt.

Benodigde materialen: Tekenpapier, kleurpotloden en pastelkrijt.

Een mensfiguur tekenen.

Dit valt ook onder perspectief tekenen. Hoe maak je armen en benen rond. Door goed te schaduwen…

Benodigde materialen: Tekenpapier, potlood, gum, kleurpotloden en pastelkrijt.

Een landschap tekenen.

Op een speelse manier een landschap in de tekening stap voor stap steeds groter later worden.

Benodigde materialen: tekenpapier, potlood, gum, kleurpotloden en pastelkrijt.

Het perspectief voordeelpakket.

In dit pakket krijg je deze 4 lessen rondom het thema perspectief: Potten en pannen, de kloof, mensfiguur en landschap.

Per tekenles ontvang je een duidelijke instructievideo en handige worksheet.

Het perspectiefpakket kost normaal € 99,80 nu met 20% korting voor slechts € 79,95! Je krijgt een volledige instructievideo tekenles met handige worksheet gratis.

Klik op de “Ja, ik wil het voordeelpakket” knop om een gratis Tekenschool Club account aan te maken of als je al een Tekenschool Club account hebt naar je account te gaan. Je kunt daarna dit voordeelpakket aanschaffen. Na aanschaf heb je direct toegang tot de videolessen in je Tekenschool Club omgeving.

Naast deze perspectief tekenlessen hebben wij nog diverse andere tekenlessen op video. Bekijk ze allemaal door op de “Meer info” button hieronder te klikken.