Open workshop tekenen

Tekenen vergroot je zelfvertrouwen en creativiteit.

Een tekening vertelt veel over jou, ongeacht wat je tekent. Het is een prachtige manier om jezelf beter te leren kennen en om je creatieve en artistieke vaardigheden verder te ontwikkelen. Maar hoe vind je de tijd om te tekenen? Wat ga je precies tekenen en hoe en wanneer? Geen zorgen, wij hebben de oplossing voor jou!

De Tekenschool biedt een boeiende cursus waarin je alle technieken van tekenen en schilderen zult leren. Of je nu een beginner bent of al enige ervaring hebt, onze cursus is geschikt voor iedereen. Na het voltooien van onze inspirerende Basiscursus Tekenen zul je vol vertrouwen de kunst van het tekenen beheersen en getuige zijn van je eigen persoonlijke groei.

Waar wacht je nog op? Schrijf je in en proef de sfeer tijdens onze open workshop tekenen.

Goede beoordelingen van cursisten

Anneke: “ Heerlijk om zo een dag voor jezelf bezig te zijn. Even uit de hectiek van mijn gezin. Ik kom opgeladen weer thuis. “
Alette: “Het tekenen heeft mij plezier, ontspanning, inzicht in mezelf en verbondenheid met de groep opgeleverd.”

Wij krijgen vijf sterren reviews via Google en Facebook van cursisten die deelnamen aan De Tekenschool.

De Tekenschool docenten hebben jarenlange professionele en vakkundige ervaring en staan graag voor je klaar!

Wil je graag sfeer proeven op De Tekenschool? Wil je eerst kijken of het iets voor je is? Welkom dan op de open workshop dag tekenen:

Wat kan je verwachten van onze workshops?

• Je ontvangt inspirerend les van gepassioneerde en deskundige docenten.
  • Elke cursusdag heeft een verrassend thema of onderwerp.
  • Je verwerft een schat aan technieken en werkvormen.
  • Door actief deel te nemen vergaar je waardevolle materiaalkennis.
  • Ontmoet gelijkgestemde creatieve geesten en misschien wel nieuwe vrienden.

Na afloop van deze cursus Tekenen zul je…

• Voortdurend geïnspireerd blijven waarin je je passie voor tekenen en schilderen kunt voortzetten.
  • Een schat aan kennis vergaren van je mede tekenaars en ervaren docenten, die je zullen helpen om je vaardigheden naar nieuwe hoogten te brengen.
  • Een indrukwekkend portfolio opbouwen, doordat je de kans krijgt om talloze adembenemende tekeningen te creëren.
  • Een breed scala aan technieken en materialen toepassen in je kunstwerken, waardoor je artistieke expressie nog meer diepgang krijgt.
  • Een dieper begrip van jezelf ontwikkelen en een sterkere dosis zelfvertrouwen krijgen door middel van het tekenen, waardoor je groeit als persoon en kunstenaar.

De Tekenschool is een bron van bruisende creativiteit! Durf te doen. Durf te ontspannen. Durf creatief te zijn! Waarom aarzel je nog? Neem de sprong en sluit je aan bij ons om te tekenen en persoonlijk te groeien.

Open workshop tekenen
Geef je snel op!

De open workshop tekenen is gratis en vrijblijvend. Wij vragen slechts € 5 per persoon voor het drinken met wat lekkers erbij. Als je je inschrijft voor de uiteindelijke cursus krijg je deze € 5 weer terug. Adres: De Tekenschool, Stationsweg 29 in Barneveld.