Inschrijven open workshops

Schrijf je hieronder in voor een van de inspirerende open workshops van De Tekenschool, waar je jouw creatieve talenten kunt ontdekken en ontwikkelen, en waar je wordt ondergedompeld in een artistieke omgeving vol kunst en expressie.

Van juli tot augustus 2024 hebben wij weer open workshops.

Nieuwe datums volgen binnenkort

De workshops van De Tekenschool worden gehouden in cultureel centrum Spoor 3, Stationsweg 29 in Barneveld. Tijdens de workshop krijg je zowel een teken opdracht passend bij de Basiscursus Tekenen als wel een tekenopdracht dat past bij de cursus Coachend Tekenen.

Alle velden hieronder zijn nodig voor het juist registreren van de inschrijving.

Kies uit een van deze tijden en datums

Uw email

Uw telefoonnummer

Met het formulier schrijf je je in voor een open workshop van De Tekenschool.

Wij vragen slechts € 5 per persoon voor het drinken met wat lekkers erbij. De workshop is verder kosteloos en geheel vrijblijvend.

Heb je nog vragen dan kan je ons bereiken per email.