Tekenlessen op video

Helene Wieringa-Pruijssen
Helene Wieringa-Pruijssen eigenaresse van De Tekenschool

Naast De Tekenschool in Barneveld bieden wij ook online tekenlessen aan. In deze tekenlessen op video krijg je veel goede ideeën door diverse creatieve opdrachten en stap voor stap wordt alles heel duidelijk aan je uitgelegd.

Je leert eigen ontwerpen te bedenken en je raakt bekend met het gebruik van diverse materialen. Zo leer je jezelf kunstzinnig en persoonlijk te ontwikkelen en je komt meer van jezelf te weten door onze uitleg hoe jij tekent en wat dat betekent.

Ruime keuze aan tekenlessen

Er is een ruime keuze uit diverse tekenlessen en wij bieden je geregeld verschillende lespakketten aan met een flinke korting! Wij berekenen geen inschrijfgeld of abonnementskosten en er is ook niet een verplichting om meerdere lessen af te nemen. Onze lessen kan je volgen op video en je krijgt een handig werkblad van elke les erbij. Iedere les is bovendien stap voor stap uitgewerkt op papier en de videoles is ondertiteld met de gesproken tekst.

Overzicht tekenlessen op video

Bekijk de tientallen interessante en creatieve online teken- en schilderlessen door op onderstaande button te klikken. Maak een account aan, log in en profiteer meteen van de vele voordelen en interessante tekenles aanbiedingen. Maak op een voordelige manier kennis met een kunstzinnige, gevarieerde en vooral hele leuke hobby:

Tekenlessen met selectie op thema:

• Hundertwasser tekenlessen
  • Perspectief tekenen
  • Creatieve Bijbelstudie
  • Autobiografisch tekenen
  • Kunstenaars als inspiratiebron
  • Geometrie lessen

Krijg toegang tot deze themalessen met een gratis account bij de Online Tekenschool.

Voordeelpakketten

Een voordeelpakket bestaat uit een aantal mooie tekenlessen die bij elkaar horen met een mooie korting van maar liefst 20%! Nieuwsgierig naar welke lessen en thema’s je als voordelig pakket kunt kopen? Klik dan voor het overzicht op onderstaande button, log in en ga naar de tekenlespakketten met korting.

Krijg toegang tot de Online Tekenschool

Maak een account aan, log in bij de Online Tekenschool en krijg toegang tot het compleet overzicht van tekenlessen in onze Tekenschool community. Je ontvangt bovendien twee proeflessen geheel gratis en je profiteert van aantrekkelijke aanbiedingen en voordeelpakketten. Dus vraag de proeflessen nu aan via onderstaande knop:

Leer de kunstenaar in jezelf ontdekken. Durf te doen. Durf te ontspannen. Durf creatief te zijn! Ga naar de Online Tekenschool!