De Online Tekenschool

Inspirerende tekenlessen op video voor jou!

Iedereen leert tekenen bij De Tekenschool

Op De Tekenschool in Barneveld volg je cursussen tekenen en schilderen. Naast deze cursussen op locatie bieden wij ook creatieve en leuke tekenlessen op video aan.

Wil je een tekencursus volgen, maar lukt het je niet om naar De Tekenschool in Barneveld te komen? Weet je niet waar je moet beginnen met tekenen en schilderen? Of weet je niet precies hoe je bepaalde technieken en materialen gebruikt en wil je dat graag leren? Wil je bij de hand genomen worden met duidelijke tekst en uitleg?

Dan is de online Tekenschool echt iets voor jou!

Door diverse creatieve opdrachten die stap voor stap duidelijk worden uitgelegd, leer je zelf ontwerpen te bedenken en raak je vertrouwd met het gebruik van verschillende materialen. Tijdens deze kunstzinnige en persoonlijke ontwikkeling leer je de kunstenaar in jezelf kennen en ontdek je meer over jezelf.

De Online Tekenschool:

• Inspireert je door mooie werkvormen.
  • Leert je ontspannend bezig te zijn.
  • Stimuleert je kunstzinnig en creatief.
  • Brengt je het gebruik van diverse tekentechnieken bij.
  • Laat je werken aan je persoonlijke ontwikkeling.

Al tekenend en schilderend werk je aan je kunstzinnige en persoonlijke ontwikkeling en bouw je een mooi naslagwerk op. Voor de tekenlessen op video van De Tekenschool heb je geen vooropleiding nodig. Iedereen kan tekenlessen volgen bij De online Tekenschool.

Gratis proeflessen

Tekenlessen op video

Wil je eerst gratis en vrijblijvend kennis maken met De Online Tekenschool? Vraag dan hieronder eerst de twee tekenlessen ‘boottekening’ en ‘diamant’ aan. Maak een gratis account aan, log in en krijg toegang tot de proeflessen. Je kunt dan direct met de proeflessen aan de slag:

Instap tekenlessen

Wil je eerst nog even verder “proeven” dan zijn deze twee voordelige lessen interessant:

Tekenlessen op video

“De Appel” is een technische tekenles. Hoe teken je een bolle vorm op een plat vel papier? Deze tekenles is wat korter en eenvoudiger van opzet met een speciale prijs van slechts € 4,95.

Tekenlessen op video

Geometrie met passer. Met een passer teken je schitterende figuren. Deze video is met 12 minuten een stuk korter dan de andere video’s en heeft een aantrekkelijke aangepaste prijs van € 14,95.

Wat kost een tekenles?

Een enkele tekenles kost slechts € 24,95 incl. BTW. Wij hebben voordeelpakketten en complete cursussen waarbij je hoge kortingen kunt krijgen.

Tekenlessen op video

Bij elke les krijg je naast een handige handleiding (pdf) met een stap voor stap beschrijving en veel achtergrondinformatie, ook een video. In de ondertitelde video zie je de tekening vanaf het allereerste lijntje tot aan de laatste afwerking ontstaan.

Bij de lessen van De Online Tekenschool gebruik je al je zintuigen, doordat je afwisselend luistert, kijkt, leest en tekent!

Je betaalt voor de lessen en lespakketten geen inschrijfgeld of abonnementskosten en je bent niet verplicht om meerdere lessen te kopen. Je dient alleen eenmalig een account aan te maken om toegang te krijgen tot al die mooie tekenlessen

Overzicht tekenlessen op video

Maak op een voordelige manier kennis met een kunstzinnige, gevarieerde en vooral hele leuke hobby. Wordt kosteloos en vrijblijvend lid van onze Online Tekenschool en krijg direct toegang tot de beschikbare online teken- en schilderlessen door op onderstaande knop te klikken.

Tekenlessen op thema

Vind je het leuk om thematisch te tekenen dan vind je hieronder de verschillende tekenles thema’s als je bent ingelogd op de Online Tekenschool:

Voordeelpakketten

Tekenlessen op video

Wij hebben een aantal mooie tekenlessen pakketten samengesteld die bij elkaar horen. Je krijgt er ook nog eens een mooie korting van maar liefst 20%! Nieuwsgierig naar welke lessen en thema’s je als voordelig pakket kunt kopen? Klik dan voor het overzicht op onderstaande button, log in en krijg meteen toegang tot De Online Tekenschool:

Leer de kunstenaar in jezelf kennen!

Heb je met plezier een of meer online lessen gevolgd en wil je nu ook lessen op locatie volgen? Kom dan naar De Tekenschool in Barneveld! Meld je hier aan voor een open workshop.