Gratis proeflessen

Inspirerende tekenlessen op video voor jou!

Leuk dat je interesse hebt in De Online Tekenschool! Op De Online Tekenschool leer je niet alleen technisch mooi tekenen, maar al tekenend en schilderend leer je ook jezelf beter kennen.

Wil je een tekencursus volgen, maar lukt het je niet om naar een locatie te komen? Weet je niet waar je moet beginnen met tekenen en schilderen? Of weet je niet precies hoe je bepaalde technieken en materialen gebruikt en wil je dat graag leren? Wil je bij de hand genomen worden met duidelijke tekst en uitleg? Dan is de Online Tekenschool echt iets voor jou!

Door diverse creatieve opdrachten die stap voor stap duidelijk worden uitgelegd, leer je zelf ontwerpen te bedenken en raak je vertrouwd met het gebruik van verschillende materialen. Tijdens deze kunstzinnige en persoonlijke ontwikkeling leer je de kunstenaar in jezelf kennen en ontdek je meer over jezelf. Maak dan nu gratis en vrijblijvend kennis met De Online Tekenschool:

De volgende twee proeflessen ontvang je gratis als je bent ingelogd:

wil je beter leren tekenen en schilderen en duidelijke uitleg krijgen van tekentechnieken? Door de “diamant” te tekenen leer je de kunstenaar in jezelf kennen. Tegelijkertijd leer je ook bij deze tekening jezelf beter kennen, omdat de ‘diamant’ veel zegt over hoe jij in het leven staat.

wil je jezelf beter leren kennen en meer zelfvertrouwen krijgen? De autobiografische tekenlessen van De Tekenschool geven je al tekenend en schrijvend meer inzicht in jezelf en helpen je om meer in balans te komen. De “boottekening” laat je kennis maken met autobiografisch tekenen.

Vraag hier de 2 proeflessen ‘boottekening’ en ‘diamant’ geheel gratis aan. Na inloggen heb je direct toegang tot deze proeflessen en kan je gelijk ermee aan de slag.

Tevens krijg je dan toegang tot achtergrond artikelen, gratis video’s en de tientallen tekenlessen en cursussen op video. Profiteer bovendien van aantrekkelijke voordelen op diverse tekenlespakketten.

Alvast veel tekenplezier toegewenst! Vraag hieronder de proeflessen aan: Leer de kunstenaar in jezelf ontdekken. Durf te doen. Durf te ontspannen. Durf creatief te zijn! Ga naar de Online Tekenschool!De online Tekenschool