Inschrijven cursus Tekenschool

Inschrijfformulier voor het lesprogramma van De Tekenschool.

Onderaan deze pagina geef je je op voor een van de boeiende cursussen van De Tekenschool. Stap voor stap verkennen we diverse technieken, waardoor je jouw artistieke vaardigheden verfijnt en tegelijkertijd jouw persoonlijke groei stimuleert. Al tekenend en schilderend leer je jezelf beter kennen.

“Of je nu een leerkracht, hulpverlener, coach, ouderenwerker, pedagogisch werker of gewoon iemand bent die op zoek is naar een bevredigende bezigheid voor jezelf, De Tekenschool verwelkomt iedereen, gevorderd of beginner, die geïnteresseerd is in tekenen en schilderen.”

Schrijf je nu in voor een cursus van de Tekenschool. Ontdek de ware kunstenaar in jezelf en laat je creativiteit bloeien!

Dit zijn de startdatums voor de nieuwe cursussen. Geef in het onderstaande formulier in het opmerkingenveld aan welke startdatum en cursus je kiest:

• Donderdag 11 januari 2024 Gevorderden Tekenjaar
  • Donderdag 18 januari 2024 Basiscursus Tekenjaar
  • Donderdag 25 januari 2024 Cursus Coachend Tekenen

Twee weken voor het begin van de cursus ontvang je een email met alle informatie.

Voornaam

Achternaam

Geboortedatum

Adres (inclusief huisnummer)

Postcode

Woonplaats

Telefoon mobiel (0612345678)

Email adres

Vragen of opmerkingen

Maak hier je keuze

Onderstaand vind je de opties om een cursus te kiezen. Je hebt de mogelijkheid om in termijnen te betalen. Als je echter ervoor kiest om het volledige bedrag in één keer te betalen, ontvang je een korting van €25,-. Geef jouw keuze aan door het rondje naast de gewenste optie aan te klikken. Bij de andere cursussen dien je "Ik wil mij hier niet voor opgeven" aan te vinken.

Basis Tekenjaar

In één keer (a €1475,-)In vier termijnen (a €375,-)Ik wil mij hier niet voor opgeven

Coachend Tekenen

In één keer (a €1225,-)In twee termijnen (a €625)Ik wil mij hier niet voor opgeven

Gevorderden Tekenjaar

In één keer (a €750,-)In twee termijnen (a €387,50)Ik wil mij hier niet voor opgeven

Autobiografisch Tekenen

In één keer (a €725,-)In twee termijnen (a €375,-)Ik wil mij hier niet voor opgeven

Informatie over annulering

Het is mogelijk om tot 30 dagen voor aanvang van de cursus de inschrijving te annuleren. Annuleer je minder dan 30 dagen voor aanvang dan dien je 50 % van het verschuldigde bedrag te betalen. Na aanvang van de cursus is annulering niet meer mogelijk.

Informatie over betaling

Alle informatie met betrekking tot de betaling en de factuur ontvang je per email na inschrijving voor de cursus.

Inschrijven

Ik bevestig dat ik mij in wil schrijven voor de cursus, en verklaar akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden.