Hundertwasser tekenlessen

De voordelen van tekenen en schilderen ‘a la Hundertwasser’ zijn: Het is altijd mooi, boeiend en verrassend. Iedereen kan het en je kunt zonder plan beginnen. Het is nooit fout wat je tekent. Tekenen a la Hundertwasser geeft onmiddellijk veel zelfvertrouwen. Hundertwasser tekenlessen maakt de kunstenaar in jezelf los!

Je koopt een les voor slechts € 24,95 incl. BTW. Klik op de “Bestel hier” knop om een gratis Tekenschool Club account aan te maken of als je al een Tekenschool Club account hebt naar je account te gaan. Je kunt daarna het lespakket van je keuze aanschaffen. Na aanschaf heb je direct toegang tot de videolessen in je Tekenschool Club omgeving. Dit zijn de Hundertwasser tekenlessen:

Bloemen ‘a la Hundertwasser

Bloemen van Venus en bomen van Mars. Laat je fantasie hier maar stromen.

Benodigde materialen: Dik tekenpapier, potlood en gum, watervaste stift, pastelkrijt en eventueel glitterlijm.

De stad ‘a la Hundertwasser’.

In deze stad ben jij de koning of koningin. Alles kun je hier zo mooi en kleurrijk tekenen en schilderen als jij wilt.

Benodigde materialen: Tekenpapier, potlood en gum, watervaste stift of fineliners, ecoline en kwasten.

Hoeden en portretten.

Welke identiteit wil jij gaan aannemen? In deze tekening bepaal jij dat zelf.

Benodigde materialen: Tekenpapier, potlood en gum, watervaste stift, kleurpotlood of ecoline en kwasten.

Collagetechniek binnen/ buitenwereld.

Met mooie glimpapieren maak je een eigen compositie en bedankt je een eigen symboliek. Het is gaaf om te doen!

Benodigde materialen; Tekenpapier, mooi glitterpapier, holografisch papier of inpakpapier, een schaar, watervaste stift, ecoline en kwasten of ecoline brushpennen.

Het Hundertwasser voordeelpakket

In dit verdiepingspakket zitten de volgende 5 lessen: Stromingsbeelden, bloemen, hoeden, stad en “binnen-buitenwereld”. Per tekenles ontvang je een duidelijke instructievideo en een handige worksheet.

Normaal kost dit mooie pakket van 5 lessen € 124,75. Nu met 20% korting ontvang je dit pakket voor slechts € 99,80! Je krijgt dus 1 volledige tekenles met handige werkblad gratis erbij.

Klik op de “Ja, ik wil het voordeelpakket” knop om een gratis Tekenschool Club account aan te maken of als je al een Tekenschool Club account hebt naar je account te gaan. Je kunt daarna dit voordeelpakket aanschaffen. Na aanschaf heb je direct toegang tot de videolessen in je Tekenschool Club omgeving.

Naast deze Hundertwasser tekenlessen hebben wij nog diverse andere tekenlessen op video. Bekijk ze allemaal door op de “Meer info” button hieronder te klikken.